Pandemijos ir nuotolinio ugdymo akivaizdoje suaugusiųjų ir vaikų veikla ir gyvenimas internete kelia klausimų, kiek ir kada galime būti „prisijungę“, kas yra skaitmeninė higiena ir kokia ji turėtų būti. Mokykloms tenka nemaža atsakomybė formuojant moksleivių interneto naudojimo įgūdžius, o bendras mokyklos, tėvų ir pačių moksleivių sutarimas dėl išmaniųjų įrenginių naudojimo yra itin svarbus ugdant skaitmeninę kultūrą. „Skaitmeninės etikos centras“ (SEC) drauge su „Paramos vaikams centro“ (PVC) psichologais parengė "Praktines išmaniųjų įrenginių ir interneto naudojimo gaires. Mokykloms ir šeimoms", skirtas padėti mokyklų bendruomenėms įsidiegti interneto ir išmaniųjų įrenginių naudojimo kultūrą.
Šaltinis: https://e-etika.lt