Įsitikinkite, kad jūsų paskyra užblokuota. Pasinaudokite slaptažodžio keitimo forma, kurią rasite šiame tinklalapyje ir įveskite su „Facebook“ paskyra susietą el. pašto adresą arba tel. numerį, kurį naudojote „Facebook“ paskyroje. Jei paskyra užblokuota, gausite pranešimą, kad „paskyra išjungta“ (angl. account disabled). Norėdami atblokuoti paskyrą, pateikite prašymą. Pasirinkite nuorodą „čia“ (angl. here) (1 pav.).
1 pav. Paskyros blokavimo pranešimas
Atsidariusiame naujame puslapyje pasirinkite nuorodą „naudokite šią formą, kad pateiktumėte peržiūros užklausą“ (2 pav.).
2 pav. Galimos paskyros blokavimo priežastys ir nuoroda į prašymo atblokuoti paskyrą formą.
Užpildykite formą, pasirinkite „Pridėkite failus“ (angl. Choose files), pridėkite asmenybę patvirtinančių dokumentų kopijas. Įveskite su „Facebook“ paskyra susietą el. pašto adresą arba tel. numerį, kurį naudojote savo „Facebook“ paskyroje. Spauskite „Siųsti“ (angl. Send) (3 pav.). Kokių dokumentų kopijos tinka, plačiau skaitykite čia.
3 pav. Prašymo atblokuoti paskyrą forma
Jūsų pateikto prašymo peržiūra ir paskyros atblokavimas gali užtrukti keletą savaičių.