Pateikiame instrukcijas, kokių veiksmų reikia imtis, jeigu kas nors sužinojo jūsų prisijungimo prie „Facebook“ duomenis ir užvaldė paskyrą.
Pirmas dalykas, kurį turite atlikti supratę, kad jūsų „Facebook“ paskyra užgrobta – pranešti „Facebook“ administracijai. Tai galite padaryti tinklalapyje https://www.facebook.com/hacked užpildydami specialią formą. Formą pildyti rekomenduojama naudojantis kitu kompiuteriu, nes kompiuteris kuriuo naudojotės anksčiau gali būti nesaugus.
Kitas žingsnis – identifikuoti užgrobtą paskyrą. Atsiradusiame lange suveskite duomenis (el. pašto adresą arba telefono numerį), pagal kuriuos „Facebook“ galėtų identifikuoti jūsų profilį.
Identifikavus paskyrą, turėtumėte matyti štai tokį langą, kuriame reikės įvesti seną arba dabartinį slaptažodį.
Suvedus slaptažodį „Facebook“ paprašys įvesti autentifikavimo kodą, kurį galite gauti trimis būdais sms žinute, el. paštu arba telefono programėleje paspaudus patvirtinti prisijungimą (paprastai pirmas būdas būna patvirtinimas per telefono programėlę).
Suvedus kodą, atsidarys štai toks „Facebook“ langas kuriame paprašys pažymėti kas vyksta su Jūsų paskyrą. Priklausomai nuo pasirinktos problemos, bus pateikta anketa kurią reikės užpildyti.
Kaip papildomai apsaugoti savo paskyrą galite rasti čia.
Pastaba: „Facebook“ administracija gali pakeisti užgrobtų paskyrų susigrąžinimo tvarkas ir esami patarimai gali būti netikslūs. Naujausią informaciją visada rasite „Facebook“ pagalbos puslapyje https://www.facebook.com/help.
Alternatyvūs būdai
Pasitaiko įvairių atvejų, kai aukščiau nurodyti metodai neveikia. Įsigaliojus Skaitmeninių paslaugų aktui (angl. Digital services act) yra nurodyta, kad tarpininkavimo paslaugas teikiantys paslaugų teikėjai privalo sukurti tiesioginio susiekimo galimybę, todėl „Facebook“ turi formą, kurią galite rasti paspaudę šią nuorodą:
Vienas bendras kontaktinis būdas ES valstybių narių naudotojams
Jeigu pastebėjote, kad jūsų anketa buvo užgrobta, pasirinkite šią formos rūšį
Instrukcija kaip pildyti formą